Select Your Style

Choose your layout

Color scheme

به سایت دکتر ژانت زرگری خوش آمدید

فیلر BELOTERO BALANCE چیست و برای کدام قسمت صورت استفاده می شود؟

فیلر BELOTERO BALANCE چیست؟

فیلر BELOTERO BALANCE  یکی از انواع فیلر برای تزریق پوستی می باشد اگر شما این فیلر را انتخاب کردید بهتر است درباره آن کمی بدایند.در مقاله تزریق فیلر برای شما انواع فیلر را توضیح دادیم و شرح داده ایم که هرکدام برای کدام قسمت از بدن استفاده می شود.در مقاله قبلی درباره  فیلر Juvederm برای شما کاملا توضیح دادیم امروز میخواهیم درباره فیلر BELOTERO BALANCE با شما صحبت کنیم.

فیلر belotero

یکی از مهمترین عوامل در انتخاب یک پرکننده ، درک نحوه کار آن است. با گذشت زمان ، پوست ما شروع به از بین رفتن اجزای طبیعی مانند کلاژن ، الاستین و اسید هیالورونیک (HA)می کند و پوست را مستعدتر می کند تا خطوط چروکیده و چروک ایجاد شود.

BELOTERO BALANCE یک پرکننده تزریقی هیالورونیک (HA) است که کاملاً در بافت پوست ادغام می شود.در حالی که برخی از پرکننده ها برای بازسازی حجم و ساختار صورت طراحی شده اند ، BELOTERO BALANCE بطور خاص خطوط و چروک های چشمی متوسط تا شدید را درمان می کند,مانند خطوط عمودی لب و اطراف لب.

BELOTERO BALANCE چیست؟

فیلر BELOTERO یکی از پر کننده های پوستی است که به منظور صاف کردن موقت و پر کردن چین های چربی متوسط و شدید بینی ,چین و چروک هایی که از سمت بینی به گوشه دهان می رود استفاده می شود.

چه کسی نباید از  فیلر BELOTERO استفاده کند؟

از فیلرBELOTERO نبايد در بيماران با سابقه آلرژي و يا وجود آلرژي هاي متعدد و شديد استفاده شود ، از جمله بيماران با سابقه آنافيلاكسي. از فیلر BELOTERO نباید در بیماران با حساسیت به پروتئین های باکتریایی گرم مثبت استفاده شود.

مقاله مرتبط: عوارض تزریق فیلر

مهمترین اطلاعاتی که باید درباره BALOTERO BALANCE بدانم چیست؟

تزریق فیلر BELOTERO در عروق ممکن است منجر به آمبولیزاسیون ، انسداد عروق ، ایسکمی یا انفارکتوس شود. هنگام تزریق پرکننده های بافت نرم ، مراقبت بیشتری کنید ، به عنوان مثال محصول را به آرامی تزریق کرده و کمترین فشار لازم را وارد کنید.

عوارض جانبی نادر اما جدی در رابطه با تزریق داخل عروقی پرکننده های بافت نرم در صورت گزارش شده است و شامل اختلال بینایی موقتی یا دائمی ، کوری ، ایسکمی مغزی یا خونریزی مغزی می شود که منجر به سکته مغزی ، نکروز پوستی و آسیب به ساختارهای زیرین صورت می شود.

اگر بیمار هر یک از علائم زیر را از جمله تغییر در بینایی ، علائم سکته مغزی ، سفید شدن پوست یا درد غیرمعمول در طی یا مدت کوتاهی پس از عمل نشان داد ، بلافاصله تزریق را متوقف کنید. در صورت تزریق داخل عروقی ، بیماران باید در صورت نیاز به تزریق داخل عروقی ، فوراً توجه پزشکی و احتمالاً ارزیابی توسط متخصص پزشک معالج را دریافت کنند.

مانند همه اتفاقاتی که با تزریق از طریق پوست می شود ، خطر عفونت وجود دارد. درمان با لیزر یا لایه برداری شیمیایی یا هر نوع درمان دیگری که روی پوست تأثیر می گذارد ، می تواند خطر عفونت را افزایش دهد. در صورت بروز التهاب یا عفونت پوستی. تا زمانی که عفونت بهبود نیاید از  فیلر BELOTERO استفاده نکنید .

بیمارانی که فیلر BELOTERO را دریافت می کنند ممکن است واکنش محل تزریق داشته باشند. این واکنش ها می تواند شامل التهاب باشد و معمولاً کمتر از هفت روز طول می کشد.

اجتناب از فعالیت های زیر حدود 24 ساعت پس از درمان:

• فعالیت شدید
  • قرار گرفتن در معرض نور زیاد خورشید یا گرما
  • آسپیرین یا داروهای ضد التهاب غیر استروئیدی
  • نوشیدنی های الکلی

قبل از تزریق BELOTERO BALANCE چه باید به پزشک خود بگویم؟

در صورت مصرف داروهای مؤثر بر لخته شدن خون ، مانند آسپرین ، یک NSAID یا وارفارین ، به پزشک خود بگویید. این داروها ممکن است شما را در معرض خطر ابتلا به کبودی یا خونریزی در محل درمان قرار دهد.

اگر واكنش پوستی مانند زخم سرما ، كیست ، جوش ، راش ، كهیر یا عفونت دارید ، به پزشك خود بگویید. درمان با  تزریق فیلر BELOTERO باید به تاخیر بیفتد تا واکنش از بین برود. در صورت مصرف داروهای مؤثر بر سیستم ایمنی بدن به پزشک خود بگویید.

شایع ترین عارضه جانبی که با BELOTERO Balance مشاهده می شود چیست؟

شایع ترین عارضه جانبی مشاهده شده در مطالعات بالینی با بالانس BELOTERO تورم ، کبودی ، قرمزی ، سخت شدن پوست ، درد ، تغییر رنگ و یا خارش بود. سایر عوارض جانبی که در مطالعات بالینی BELOTERO BALANCE رخ داده است شامل سردرد ، تورم سمت بینی ، احساس درد متوسط در سرما ، بی حسی لب و خشکی لب است. عوارض جانبی اغلب خفیف تا متوسط بوده و معمولاً طی 7 روز برطرف می شوند.

منبع:ازسایت https://www.belotero.com

bakhshi